aKu SaYaNG paDA Muuu~

Saturday, July 7, 2012

pantai ohh pantai

hai syg syg kuuu ~ :D

kali nie na bercerite , bulan lepas , aku g pantai ngn my love . aw aww ~ <3
HAHA
hmm , teringin gile na g pantai , pastu dy bawak kan , .
kali g pengkalan balak d melaka .
hmm , melaka again ! >.<

pagipagi , time matahari naik , aku dh terpacak berdiri kt tepi pantai tuh .
hehehe ..
seronok tgk pantai , tenang jerr ~ hmm . ,
tapi masalah nyer sekarang nie , aku dh takot na mandi pantaiiiiii !
dulu berani je , sekunk dah pengecut baq hangg ! 
ak pon ta taw la ape dh jadi ngn aku . HAHA

setakat main tepi pantai tu berani jer , tapi law na g tempat yg dalamdalam tu terus ta berani ,
rase mcm susah na tarik nafas ! berlari kod pegi kt tepi pantai balik . agagagaga !
mengade semacam jer aku nih . haha . 

seriuz ! pepagi kt tepi pantai mmg best ! 
dgr ombak berkicauan ~ lalalalaa :)
rindu saat ituuu ! huwaaa >.<
bie , na pegi pantai lagiiiiii ~ tapi ta nak mandi , na maen tepitepi pantai jer !
kikikikikiki , . 
boleyh kan bie ? , huahuahua ..

na share gambar , boleh ta nih ?
of coz lah boleh kan , sbb blog akuuuu ~ aHAHAha :DD


 


 

 

 

 


okee , . mmg seronok lah kan !
<3<3
hehe . .

bie , thx kerana sudi tunai kan ape yg terdetik d hati ini .
i love you so much !
muah muah <3

thx for reading n watching

daaa ~~

~sukedukehidupsaya~

No comments:

Post a Comment